دکتر شریعتی

2012

دکتر شریعتی

   خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

**********

پروردگارا به من تو فیق عشق بی هوس،تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی آنکه دوست بداند عنایت فرما


**********

 

· اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

 

 

 

**********

 

هر انسان کتابی است در انتظار خواننده اش.

  ********

 

همواره روحی مهاجر باش به سوی مبدا به سوی آنجا که بتوانی انسانتر باش
و از انچه که هستی و هستند فاصله بگیری این رسالته دائمی توست




نظرات شما عزیزان:

یا فاطمه زهرا
ساعت19:33---22 دی 1390
سلام وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ بانوی بی حرم فاطمه زهرا سر بزنیدوبا عضویت از امکانات ای وبلاگ بهرمند شوید یا علی
به امیددیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:,ساعت15:33توسط Iraj |